Garantie & Retourneren

Vind hier alle antwoorden rondom vragen over je garantie op je bestelde product. Wil meer over de garantie weten? Dan zoek je op de juiste pagina. Staat het antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op. Al onze contactgegevens vind je op de contactpagina.

  • Kan ik de installatie retourneren?

    Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefen, moet je ons telefonisch en schriftelijk per mail of post op de hoogte stellen om de overeenkomst te herroepen. Je kan hiervoor gebruik maken van het formulier voor herroeping, maar dit is niet verplicht.

     

    Let op! Demonteer nooit zelf de installatie in verband met je eigen veiligheid en de veiligheid van de bewoners van de woning. Op het moment dat je besluit de installatie te retourneren komen wij deze, zonder bijkomende kosten, veilig demonteren. De installatie hoef je vervolgens niet zelf meer te retourneren, deze nemen wij direct mee. Wanneer je besluit de installatie zelf te demonteren, kan er een waardevermindering plaatsvinden welke op kan lopen tot 100%.

     

    Als je de overeenkomst herroept, ontvang je het betaalde bedrag voor de installatie, inclusief plaatsingskosten, van ons terug. Het bedrag zal niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de herroeping teruggestort worden op de rekening waarmee je de betaling hebt voldaan. Wij mogen wachten met de terugbetaling tot wij de installaties hebben gedemonteerd en retour hebben genomen.

    Lees meer over het herroepingsrecht.

  • Heb ik garantie?

    Natuurlijk, voor alle producten die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat het product moet zijn en moet werken zoals je in alle redelijkheid mag verwachten. Daarnaast geldt bij ons ook de fabrieksgarantie. Deze garantie doen niet af aan de wettelijke garantie. Met het all-in service abonnement zit je na de garantieperiode altijd goed en hoef je je geen zorgen te maken. Gaat de installatie kapot, dan repareren of vervangen we deze. Ook als je bij ons een installatie hebt gekocht maar je all-in service abonnement hebt opgezegd, helpen we je graag. Scan de QR-code op de installatie om contact met ons op te nemen.