

Project informatie
-
Opdrachtgever
Mevrouw Koudijs uit Tilburg
Disciplines
“Mijn CV-ketel had zijn beste tijd gehad”
Mevrouw Koudijs uit Tilburg: “Mijn CV-ketel van Nefit deed na 11 jaar niet meer wat hij moest doen en zorgde voor veel problemen. De laatste tijd was het iedere maand prijs met weer een storing en zaten we in de kou, meestal in het weekend. Dat werd dan wel weer opgelost door de servicedienst van Sebregts, maar het werd toch tijd om een nieuwe CV-ketel aan te schaffen.
Vertrouwde gezichten vanuit Sebregts
Het faillissement van Sebregts kwam voor mij als een verrassing. Ik woon hier nu al 16 jaar en al die tijd ben ik klant geweest. Op dat moment dacht ik meteen “wat nu?”. De problemen met de ketel waren er nog steeds. In de krant las ik dat Hoppenbrouwers Techniek de overnamepartij was en daarmee viel er een last van mijn schouders. Veel Sebregts medewerkers zijn mee overgegaan en dat gaf mij eigenlijk wel een fijn gevoel. Omdat mijn aanspreekpunt, Gerard Musters, bleef.
Bij Sebregts hadden we een onderhoudscontract voor onze CV-ketel. Deze is zonder problemen overgegaan naar Hoppenbrouwers. Eigenlijk hebben wij van de overgang van Sebregts naar Hoppenbrouwers totaal geen last ondervonden.
Nieuwe CV-ketel
Niet veel later heb ik via Hoppenbrouwers mijn CV-ketel laten vervangen. Dat is allemaal heel goed verlopen. Ze hebben alles keurig geïnstalleerd en weer netjes achtergelaten. Tijdens het installeren van de nieuwe ketel was er ook een oud-werknemer van Sebregts bij, dan is het fijn om een bekend gezicht te zien. Op advies van Hoppenbrouwers heb ik weer een ketel van Nefit. Dit keer wel een ander type, eentje die ik met mijn mobiel kan bedienen. Mijn moeder heeft dezelfde CV-ketel maar gebruikt geen smartphone. Als zij is vergeten haar verwarming uit te zetten kan ik dat alsnog doen op afstand met mijn telefoon!”