Service & Onderhoud

Op deze pagina vind je alle antwoorden op je vragen over service en onderhoud. Wil je meer weten over ons all-in service abonnement? Klik dan door naar deze pagina. Heb je je antwoord niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

  • Hoe werkt het all-in service abonnement van Hoppenbrouwers ?

    Bij elk product dat je bij Hoppenbrouwers koopt, neem je een all-in service abonnement van 15,- tot 25,- per maand afhankelijk van het product. Hiermee ben je verzekerd van een goed werkende installatie. Heb je een storing, dan lossen we deze zo snel mogelijk op. Onze videomonteur kijkt met je mee of er komt iemand langs. Binnen 24 uur is het opgelost. Gegarandeerd! Heeft je installatie onderhoud nodig? Dan nemen wij contact met je op om snel en makkelijk een afspraak te maken. Een all-in service abonnement van Hoppenbrouwers heeft een looptijd van minimaal twee jaar. Daarna bepaal jij zelf of je het contract tot twaalfjaar door laat lopen.

  • Kan ik eenmalig onderhoud laten plegen?

    Wij doen alles voor onze klanten. Ben je geen Hoppenbrouwers klant, dan vragen we je contact met ons op te nemen via 0416-540107.

  • Waarom zou ik de eerste twee jaren een onderhoudscontract nemen, terwijl je dan ook productgarantie hebt?

    Uiteraard zit er productgarantie op onze installaties voor thuis. Maar met een onderhoudscontract komen onze specialisten ook bij je langs voor onderhoud wat niet binnen de garantie valt. Ook kun je met een onderhoudscontract gebruikmaken van de storingsdienst, daarmee wordt een storing (ook in het weekend!) binnen 24 uur opgelost. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om pas na de eerste twee jaar een onderhoudscontact af te sluiten. Dan worden de kosten voor een eerste inspectie en de kosten van het onderhoud (welke normaal zijn inbegrepen in het maandbedrag) in rekening gebracht.

  • Hoe maak ik een afspraak voor onderhoud of service?

    Je ontvangt automatisch een e-mail als er onderhoud nodig is. Heb je problemen en wil je dat we naar de installatie kijken, maak dan eenvoudig een afspraak door contact met ons op te nemen.

  • Hoe vaak is er onderhoud nodig?

    Dat verschilt per product. Niet voor elke installatie is onderhoud verplicht. Een cv-ketel heeft bijvoorbeeld eens per twee jaar onderhoud nodig. Hetzelfde geldt voor een hybride warmtepomp.

  • Ik ga scheiden

    Het all-in service abonnement omzetten wegens een scheiding is mogelijk. Het contract kunnen we op naam zetten van de nieuwe eigenaar. Dat kan een nieuwe bewoner zijn (bij verkoop van het huis), of de persoon die in het huis blijft wonen.

  • Bij overlijden

    Als de eigenaar van de woning overlijdt, kunnen we het contract stopzetten. Eventueel kunnen we het omzetten naar een nieuwe eigenaar.

  • Ik ga verhuizen?

    Ga je verhuizen? Neem contact met ons op.

  • Ik wil het all-in service abonnement opzeggen?

    Na twee jaar kun je maandelijks kosteloos opzeggen, maar voor service en onderhoud heb je wel een servicecontract nodig. Ga je binnen twee jaar verhuizen, scheiden of heb je te maken met een overlijden en wil je het contract opzeggen, neem dan contact met ons op.

  • Ik heb geen e-mail gehad voor het inplannen van onderhoud?

    Is er onderhoud nodig, maar heb je geen melding gehad? Neem contact met ons op, dan maken we gelijk een afspraak.