Service & Onderhoud
Op deze pagina vind je alle antwoorden op je vragen over service en onderhoud. Wil je meer weten over ons all-in service abonnement? Klik dan door naar deze pagina. Heb je je antwoord niet gevonden? Neem dan contact met ons op. Al onze contactgegevens vind je op de contactpagina.
Bij elk product dat je bij Hoppenbrouwers koopt, neem je een all-in service abonnement van 15,- tot 25,- per maand afhankelijk van het product. Hiermee ben je verzekerd van een goed werkende installatie. Heb je een storing, dan lossen we deze zo snel mogelijk op. Onze videomonteur kijkt met je mee of er komt iemand langs. Binnen 24 uur is het opgelost. Gegarandeerd!
Heeft je installatie onderhoud nodig? Dan nemen wij contact met je op om snel en makkelijk een afspraak te maken. Een all-in service abonnement van Hoppenbrouwers heeft een looptijd van minimaal twee jaar. Daarna bepaal jij zelf of je het contract tot twaalfjaar door laat lopen.
Wij doen alles voor onze klanten. Ben je geen Hoppenbrouwers klant, dan vragen we je contact met ons op te nemen via 0416-540107.
Je ontvangt automatisch een e-mail als er onderhoud nodig is. Heb je problemen en wil je dat we naar de installatie kijken, maak dan eenvoudig een afspraak door contact met ons op te nemen.
Dat verschilt per product. Niet voor elke installatie is onderhoud verplicht. Een cv-ketel heeft bijvoorbeeld eens per twee jaar onderhoud nodig. Hetzelfde geldt voor een hybride warmtepomp.
Is er onderhoud nodig, maar heb je geen melding gehad? Neem contact met ons op, dan maken we gelijk een afspraak.
Na twee jaar kun je maandelijks kosteloos opzeggen, maar voor service en onderhoud heb je wel een servicecontract nodig. Ga je binnen twee jaar verhuizen, scheiden of heb je te maken met een overlijden en wil je het contract opzeggen, neem dan contact met ons op.
Met de Hoppenbrouwers verhuisservice kun je het contract overdragen aan de nieuwe bewoner. Handig voor de nieuwe bewoner, want de historie van de installatie blijft dan bewaard.
Als de eigenaar van de woning overlijdt, kunnen we het contract stopzetten. Eventueel kunnen we het omzetten naar een nieuwe eigenaar.
Het all-in service abonnement omzetten wegens een scheiding is mogelijk. Het contract kunnen we op naam zetten van de nieuwe eigenaar. Dat kan een nieuwe bewoner zijn (bij verkoop van het huis), of de persoon die in het huis blijft wonen.