Groepenkast

Vind hier alle antwoorden rondom vragen over de groepenkast. Wil je weten wat een groepenkast is hoeveel kost deze en welke kan ik het beste kiezen? Dan zoek je op de juiste pagina. Staat het antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op. Al onze contactgegevens vind je op de contactpagina.

 

  • Wanneer moet de meterkast vervangen worden?

    Als vuistregel wordt aangeraden om je huidige groepenkast te vervangen wanneer deze verouderd is, niet langer voldoet aan de actuele veiligheidsnormen, of onvoldoende capaciteit heeft om te voorzien in je elektrische behoeften.

  • Wat betekent dit voor mijn meterkast?

    Na de beslissing over welke laadpalen jij wilt, ontvang je van ons een document met de voorbereidingen voor het installeren. Dat is niet enkel het plaatsen van een kastje of een paal. De elektriciteit moet ergens vandaan komen. De graafwerkzaamheden die erbij komen kijken, adviseren we om zelf te regelen. Zo bespaar je kosten. Geen idee wie je hiervoor moet benaderen? Wij denken met je mee en adviseren je de beste firma. Vraag het onze experts. Heb jij nog een 1-fase elektriciteit in de meterkast zitten, dan moet er een verzwaring voor 3-fase komen via het netbeheer. Wij zorgen ervoor dat onze taken gedaan zijn voordat er iemand van het netbeheer komt. Zo blijft alles vlot verlopen. Vaak zijn wij binnen een dag al weg voor één laadstation.

  • Hoeveel groepen heb ik nodig?

    Het is belangrijk om een erkende elektricien in te schakelen voor het vernieuwen van een groepenkast, aangezien het werken met elektriciteit risico’s met zich meebrengt. Een professionele elektricien kan advies geven over de vereisten en de juiste groepenkast installeren die voldoet aan de specifieke behoeften van een huishouden of gebouw.

  • Hoe maak ik een afspraak voor onderhoud of service?

    Je ontvangt automatisch een e-mail als er onderhoud nodig is. Heb je problemen en wil je dat we naar de installatie kijken, neem dan contact met ons op.

  • Heb ik garantie?

    Natuurlijk, voor alle producten die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat het product moet zijn en moet werken zoals je in alle redelijkheid mag verwachten. Daarnaast geldt bij ons ook de fabrieksgarantie. Deze garantie doen niet af aan de wettelijke garantie. Met het all-in service abonnement zit je na de garantieperiode altijd goed en hoef je je geen zorgen te maken. Gaat de installatie kapot, dan repareren of vervangen we deze. Ook als je bij ons een installatie hebt gekocht maar je all-in service abonnement hebt opgezegd, helpen we je graag. Scan de QR-code op de installatie om contact met ons op te nemen.

  • Help, ik heb een storing!

    Scan de QR-code op de installatie om contact met ons op te nemen. Zo weten we gelijk om welke installatie het gaat. Heb je geen installatie van Hoppenbrouwers? Neem dan contact met ons op via 0416-540107