Bestellingen
Vind hier alle antwoorden rondom vragen over je bestelling. Wil je iets aanpassen aan je bestelling of vraag je je af wat de huidige status is? Dan zoek je op de juiste pagina. Staat het antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op. Al onze contactgegevens vind je op de contactpagina.
Bij ons kan je volledig online een bestelling plaatsen. Net zo makkelijk. Nooit meer wachten op een offerte of op het telefoontje om een afspraak te maken. Je maakt direct een afspraak. Uiteraard staat onze klantenservice altijd voor je klaar. Heb je toch een vraag? Stuur ons een chat of bel met ons via 085-000-4143, dan helpen we je graag verder.
In ons bestelproces doorloop je deze stappen:
- Beantwoord een aantal vragen over je huidige woning
- Kies het product wat het best bij je woonsituatie past
- Maak foto’s van de huidige situatie (optioneel)
- Plan direct het installatie- of schouwmoment in
- Vul je gegevens in
- We komen bij je langs voor een schouw of om het product te installeren.
- Na de installatie kan je het volledige aankoopbedrag bij onze installatiemedewerker via IDEAL betalen of we sturen een factuur naar je op.
Bij Hoppenbrouwers bepaal je dat zelf. Geef in het bestelproces aan wanneer we bij je langs kunnen komen. Morgen? Volgende week? ’s Ochtends of ‘s middags? Zeg het maar! Vooraf ontvang je een e-mail met het exacte tijdstip en alle gegevens.
Op dit moment zijn we actief in een Noord-Brabant en in delen van Zeeland, Zuid-Holland, Utrecht, Gelderland en Limburg. We zijn pas begonnen, maar gaan uitbreiden naar heel Nederland. En we willen het vooral heel goed doen! Wil je weten of we al bij je installeren? Doe de postcode-check in de ketelkiezer!
Ja hoor, je bestelling annuleren kan tijdens kantooruren tot vier uur voordat we beginnen met installeren. Bel hiervoor zo snel mogelijk naar +31850004143. Als de installatie ’s ochtends gepland staat, annuleer dan de avond ervoor. Komen we ’s middags, dan kun je ook nog in de ochtend annuleren.
Na het plaatsen van je bestelling kun je het installatieadres niet meer zelf wijzigen. Iets fout ingevuld? Nog iets wijzigen aan je bestelling? Geen probleem! Klopt er iets niet aan het installatieadres of wil je toch een ander product? Neem zo snel mogelijk contact met ons op, dan passen we het aan.
Bij je bestelling stuur je foto’s mee van de huidige situatie. Daarop zien we of en hoe we de installatie kunnen plaatsen. En hoeveel tijd we nodig hebben. Het kan zijn dat we een probleem verwachten of dat een ander installatietype beter bij je past. Dan nemen we meteen contact met je op en blijf je niet voor niks thuis.
Soms duurt het wat langer voordat je een bevestiging ontvangt. Of hij zit in je spambox. Heb je na een uur nog niks gezien, neem dan even contact met ons op.
We maken het jou graag zo makkelijk mogelijk. Daarom hebben we alvast de beste merken voor je uitgekozen. Voor elke situatie hebben we een oplossing. Scheelt jou weer een boel uitzoekwerk!
We houden je zo goed mogelijk op de hoogte van je bestelling. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling en van de betaling. Daarna hoor je op welk tijdstip we langskomen. De avond voordat we komen, sturen we een berichtje. Ook als de installatiemedewerker onderweg is, sturen we je nog een berichtje.
Geen zorgen: online bestellen is echt eenvoudig. Kom je er echt niet uit? Dan lopen we samen door de vragen heen. Heb je hulp nodig, neem even contact met ons op!