Daar zijn we niet zo van, eerlijk gezegd. Maar uiteraard maken we wel graag heldere afspraken. En daarover zijn we transparant. Waar ben je naar op zoek?
Algemeen
Vind hier alle antwoorden rondom vragen over algemene zaken. Heb je vragen over storingen en onze service hierbij? Dan zoek je op de juiste pagina. Staat het antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op. Al onze contactgegevens vind je op de contactpagina.
-
Waar vind ik de kleine lettertjes?
-
Ik heb een klacht
Sorry, helaas zijn wij nog niet helemaal foutloos. We gaan er dan ook alles aan doen om je klacht over onze producten of service op te lossen. Neem contact met ons via 085-000-4143 of stuur een mail naar thuis@hoppenbrouwers.nl en we lossen het graag voor je op! Je krijgt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk reactie.
Ben je niet tevreden met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
-
Hoe kom ik in contact met Hoppenbrouwers
Je kunt ons op verschillende manieren bereiken. Online door te chatten, via WhatsApp of een mailtje te sturen. Bellen kan ook als je dat fijner vindt. Al onze gegevens vind je op de contactpagina.