Een service-abonnement voor je hybride warmtepomp

  • storingen binnen 24 uur opgelost
  • nooit extra kosten
  • vast bedrag per maand
Doe de warmtepompkiezer

All-in service-abonnement

Als je kiest voor een nieuwe Intergas hybride warmtepomp bij Hoppenbrouwers regel je natuurlijk ook het onderhoud goed. Kies voor slechts 15,- per maand voor het all-in service-abonnement voor je warmtepomp. Hiermee ben jij zeker van tweejaarlijks onderhoud, waarbij alles is inbegrepen. Heb je een storing? Dan lossen wij die binnen 24 uur op (en als het moet, vervangen we je warmtepomp). Moeten we onderdelen vervangen? Ook die zijn bij het service-abonnement inbegrepen. Zo sta jij nooit voor onverwachte kosten!

Het service-abonnement heeft een looptijd van twaalf jaar en is na twee jaar maandelijks opzegbaar. Maar waarom zou je? Met dit abonnement betaal jij niet extra voor periodiek onderhoud, arbeid of onderdelen. Hebben wij een hybride warmtepomp en een cv-ketel bij je thuis geïnstalleerd? Dan kost het service-abonnement slechts 27,50 per maand.

Elke twee jaar onderhoud

Is je hybride warmtepomp toe aan onderhoud? Dan ontvang je automatisch een bericht per mail. Je plant vervolgens makkelijk zelf een afspraak in. Onze specialist komt op het door jou gekozen moment bij je thuis en checkt alle ins & outs, reinigt je installatie en vervangt onderdelen als dat nodig is. Dat duurt alles bij elkaar één tot twee uur. Zo ben je er zeker van dat je hybride warmtepomp perfect werkt en blíjft werken!

Bekijk voorwaarden

Veelgestelde vragen

  • Waarom zou ik de eerste twee jaren een onderhoudscontract nemen, terwijl ik dan ook productgarantie heb?

    Uiteraard zit er productgarantie op onze installaties voor thuis. Maar met een onderhoudscontract komen onze specialisten ook bij je langs voor onderhoud wat niet binnen de garantie valt. Ook kun je met een onderhoudscontract gebruikmaken van de storingsdienst, daarmee wordt een storing (ook in het weekend!) binnen 24 uur opgelost.

    Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om pas na de eerste twee jaar een onderhoudscontact af te sluiten. Dan worden de kosten voor een eerste inspectie en de kosten van het onderhoud (welke normaal zijn inbegrepen in het maandbedrag) in rekening gebracht.

  • Hoe vaak is onderhoud nodig?

    Dat verschilt per product. Niet voor elke installatie is onderhoud verplicht. Een cv-ketel heeft bijvoorbeeld eens per twee jaar onderhoud nodig. Hetzelfde geldt voor een hybride warmtepomp.

  • Kan ik eenmalig onderhoud laten plegen?

    Wij doen alles voor onze klanten. Ben je geen Hoppenbrouwers klant? Neem dan contact met ons op via 0416-540107.

  • Hoe maak ik een afspraak voor onderhoud of service?

    Je ontvangt automatisch een e-mail als er onderhoud nodig is. Heb je problemen en wil je dat we naar de installatie kijken, maak dan eenvoudig een afspraak.

  • Ik heb geen mail ontvangen voor het inplannen van onderhoud?

    Is er onderhoud nodig, maar heb je geen melding gehad? Neem dan contact met ons op, dan maken we gelijk een afspraak.

  • Ik wil het all-in service-abonnement opzeggen

    Na twee jaar kun je het abonnement maandelijks kosteloos opzeggen, maar voor service en onderhoud heb je wél een servicecontract nodig. Ga je binnen twee jaar verhuizen, scheiden of heb je te maken met een overlijden en wil je het contract opzeggen? Neem dan contact met ons op.

Neem contact op

Ontvang onze nieuwsbrief