Algemene Voorwaarden Hoppenbrouwers Techniek B.V.

Download de algemene voorwaarden.

Download de aanvullende voorwaarden.

 

Algemene Voorwaarden

Bedankt voor het aanschaffen van een Installatie bij Hoppenbrouwers. Wij komen het Gekochte
Product bij u installeren. In deze Algemene Voorwaarden staan aanvullende afspraken die wij met
elkaar maken over de verkoop, levering en installatie van het Gekochte Product.

Inhoudsopgave

A. Algemeen

B. Prijs en betaling

C. Levering en installatie

D. Meerwerk

E. Overdracht eigendom en risico

F. Herroepingsrecht

G. Installatiegarantie

H. Aansprakelijkheid Hoppenbrouwers

I. Geschillencommissie

J. Overige afspraken

 

A. Algemeen

1. Welke definities gebruiken wij?
  • Algemene Voorwaarden: dit document met algemene voorwaarden leverings- en
    installatievoorwaarden die op de Koopovereenkomst van toepassing zijn.
  • Bedenktijd: de termijn waarbinnen u gebruik kan maken van het Herroepingsrecht.
  • Herroepingsrecht: de mogelijkheid van de consument om binnen de bedenktijd af te
    zien van de Koopovereenkomst op afstand.
  • Geschillencommissie: de Geschillencommissie Installerende Bedrijven van de Stichting
  • Geschillencommissies voor Consumentenzaken (Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag).
  • Installatie/Gekochte Product: het toestel waarop de koop betrekking heeft en welke
    we bij u komen installeren. In de Koopovereenkomst is nader omschreven om welk
    toestel/welke toestellen het gaat.
  • Koopovereenkomst: de tussen u en Hoppenbrouwers tot stand gekomen
    overeenkomst op basis van de door u getekende of aanvaarde offerte, inclusief de
    daarop van toepassing zijnde Algemene Voorwaarden.
  • Koopprijs: de prijs inclusief btw die u voor het Gekochte Product en de installatie
    daarvan betaalt.
  • Meerwerk: de in artikel 11 genoemde extra te leveren zaken en/of uit te voeren
    (installatie)werkzaamheden en de daarmee samenhangende kosten.
  • Modelformulier voor herroeping: het in bijlage A van de Algemene Voorwaarden
    opgenomen Europese modelformulier voor herroeping.
  • Opdrachtgever/u: degene die de Koopovereenkomst met ons sluit.
  • Wij/we/ons/Hoppenbrouwers: de besloten vennootschap met beperkte
    aansprakelijkheid Hoppenbrouwers Techniek B.V., gevestigd aan de
    Kreitenmolenstraat 201 te (5071 ND) Udenhout, ingeschreven in het handelsregister
    van de Kamer van Koophandel onder nummer 18034290, telefonisch bereikbaar via
    +31(0)850004143 en per e-mail op thuis@hoppenbrouwers.nl.
  • Website: https://www.hoppenbrouwerstechniek.nl/particulier/.

 

2. Wat mag u van ons verwachten?
  • Dat wij aan u het Gekochte Product leveren zoals omschreven in de
    Koopovereenkomst en dat wij dit Gekochte Product bij u komen installeren.
  • Wij mogen derden inschakelen bij het uitvoeren van de Koopovereenkomst
    (waaronder voor de uitvoering van de installatiewerkzaamheden en Meerwerk).

 

3. Wat mogen wij van u verwachten?
  • U dient tijdig alle informatie en gegevens die nodig zijn voor de installatie aan
    Hoppenbrouwers te verstrekken. Indien u de benodigde informatie en/of gegevens
    niet (volledig) of niet op tijd verstrekt aan Hoppenbrouwers, is dit voor uw eigen
    rekening en risico. In dat geval mag Hoppenbrouwers de installatiewerkzaamheden
    opschorten tot het moment dat Hoppenbrouwers over de benodigde informatie en
    gegevens beschikt.
  • U dient er zorg voor te dragen dat Hoppenbrouwers of de door Hoppenbrouwers
    ingeschakelde derde haar verplichtingen onder de Koopovereenkomst ongehinderd
    en veilig kan uitvoeren. U zal in ieder geval tijdig en volledig toegang geven tot de
    locatie aan het personeel van Hoppenbrouwers, dan wel de door Hoppenbrouwers
    ingeschakelde derde.
  • Tevens dient u alle mogelijke medewerking te verlenen aan en/of eventueel vereiste
    voorbereidingshandelingen te verrichten welke aan u zijn medegedeeld en/of welke
    redelijkerwijs van u kunnen worden verwacht bij of ten behoeve van de installatie van
    het Gekochte Product. Hieronder wordt onder meer verstaan dat de locatie van
    montage veilig, opgeruimd, schoon en goed bereikbaar is en dat (de onderdelen van)
    het Gekochte Product de locatie ook kan bereiken.
  • Dat geen sprake is van een gaslek. Hoppenbrouwers kan een gaslekcontrole uitvoeren
    voordat zij met haar werkzaamheden start. Bij een geconstateerd lek kan het zijn dat
    Hoppenbrouwers de gasverbrandingsinstallatie buiten gebruik moet stellen.
  • In sommige gevallen is een verklaring ‘geen asbest’ vereist. U bent zelf
    verantwoordelijk voor het verwijderen en afvoeren van eventueel asbest aanwezig in
    de ruimte van installatie.

 

4. Wat zijn de gevolgen als u zich niet aan uw verplichtingen houdt?
  • Als u zich niet aan uw verplichtingen houdt, mogen wij, afhankelijk van de situatie en
    in overeenstemming met de wet, de uitvoering van onze verplichtingen opschorten
    en/of de Koopovereenkomst ontbinden. Mogelijk bent u ook schadeplichtig.
  • Als u ons niet in staat stelt de installatiewerkzaamheden op het overeengekomen
    tijdstip uit te voeren of indien wij de installatiewerkzaamheden om een andere reden
    voor uw rekening komende oorzaken niet behoorlijk, niet tijdig en/of niet in voldoende
    mate kunnen uitvoeren,, is Hoppenbrouwers onder meer gerechtigd de in dit kader
    gemaakte kosten, aan u in rekening te brengen. U kunt daarbij denken aan
    bijvoorbeeld voorrijkosten en extra uren die de monteur nodig heeft gehad.
  • Indien sprake is van aan geconstateerd gaslek, kan Hoppenbrouwers haar
    verplichtingen onder de Koopovereenkomst opschorten tot het moment dat het
    gaslek is verholpen. Is sommige gevallen kunt u Hoppenbrouwers inschakelen om de
    lekkage te verhelpen. De kosten daarvoor komen voor uw rekening en zijn dus niet
    inbegrepen in de Koopovereenkomst. In andere gevallen dient u daarvoor anderen in
    te schakelen.

 

5. Hoe lang is een offerte geldig?
  • De door ons verstrekte offerte is geldig tot en met de in de offerte opgenomen datum,
    herroepelijk (Hoppenbrouwers kan het aanbod tot aanvaarding herroepen), en
    vrijblijvend (Hoppenbrouwers kan het aanbod onverwijld na de aanvaarding
    herroepen).

 

B. Prijs en betaling

6. Hoe en wanneer betaalt u de Koopprijs?
  • De getoonde Koopprijs is de prijs voor het Gekochte Product en de installatie daarvan.
    De getoonde Koopprijs is inclusief btw.
  • U dient de Koopprijs te betalen bij 14 dagen na oplevering. Indien wij met elkaar zijn
    overeengekomen dat u een aanbetaling dient te doen, dient u de aanbetaling te
    hebben verricht vóór levering van het Gekochte Product.

 

7. Wat gebeurt er als u niet of te laat betaalt?
  • Uitblijven van betaling kan leiden tot aanmaning, extra kosten en de verplichting rente
    te betalen. Ook kan Hoppenbrouwers, na ingebrekestelling als de wet daartoe
    verplicht, de Koopovereenkomst beëindigen.
  • Voor het incasseren volgt Hoppenbrouwers de wettelijke regels zoals de wet op de
    incassokosten (WIK). Voor elke factuur die u na de eerste herinnering niet op tijd
    betaalt, berekenen wij de wettelijk vastgestelde incassokosten met een minimum van
    € 40,-.
  • Als u dan nog niet betaalt, kunnen wij gerechtelijke incassomaatregelen nemen. De
    kosten hiervan zijn voor u.

 

C. Levering en installatie

8. Waar vindt levering plaats?
  • Levering en installatie van het Gekochte Product zal plaatsvinden op het adres dat
    door u is aangegeven in de offerte. Wij leveren en installeren alleen in Nederland.

 

9. Wanneer komen wij de Installatie leveren en installeren?
  • Levering en installatie vinden in beginsel op dezelfde dag plaats, tenzij wij anders zijn
  • overeengekomen met elkaar.
  • Levering en installatie zullen plaatsvinden op de tussen Hoppenbrouwers en u
    overeengekomen dag van levering en installatie.
  • De door Hoppenbrouwers gecommuniceerde leverings- en installatiedata zijn
    indicatief en kunnen daarom niet worden aangemerkt als fatale termijn.
  • Hoppenbrouwers mag de leverings- en /of installatiedatum verplaatsen indien de (i)
    Koopovereenkomst wordt gewijzigd of indien sprake is van Meerwerk, (ii) er sprake is
    van vertragende omstandigheden als gevolg van handelen of nalaten van uw zijde of
    van omstandigheden die anderszins voor uw rekening en risico behoren te komen, (iii)
    zich een onvoorziene omstandigheid voordoet van dien aard dat u van ons in
    redelijkheid niet mag verwachten dat de eerder genoemde leverings- of
    installatiedatum gehandhaafd blijft en/of de Koopovereenkomst ongewijzigd in stand
    blijft of (iv) indien sprake is van overmacht.
  • Indien sprake is van een wijziging in de installatie- en/of leverdatum stelt Hoppenbrouwers u hier zo spoedig als redelijkerwijs mogelijk van op de hoogte.

 

10. Hoe kunt u de afspraak verzetten?
  • U kan tot 24 uur voor het geplande installatiemoment de installatieafspraak kosteloos
    verzetten. U dient hiervoor telefonisch contact op te nemen met Hoppenbrouwers via
    het telefoonnummer: 085-000-3134. Neemt u later contact met Hoppenbrouwers op
    om de installatieafspraak te verzetten, dan mogen wij de kosten die verband houden
    met het niet doorgaan van de oorspronkelijke afspraak bij u in rekening brengen.

 

D. Meerwerk

11. Wat doen wij indien er Meerwerk nodig blijkt te zijn?
  • Alle te leveren zaken en/of uit te voeren (installatie)werkzaamheden die (i) niet, niet
    juist of niet volledig in de Koopovereenkomst zijn opgenomen, maar naar het redelijke
    oordeel van Hoppenbrouwers benodigd zijn voor de uitvoering van de
    installatiewerkzaamheden en/of (iii) benodigd zijn omdat u uw verplichtingen
    voortvloeiende uit de Koopovereenkomst niet, niet volledig of niet tijdig bent
    nagekomen, komen voor uw rekening. Indien er sprake is van Meerwerk zal
    Hoppenbrouwers dit vooraf aan u mededelen. Pas als u hierop akkoord geeft, voeren
    wij de extra werkzaamheden uit. Meerwerk zal separaat worden gefactureerd. Wij
    kunnen om vooruitbetaling van het Meerwerk vragen. Minder werk dan
    overeengekomen leidt nimmer tot een credit factuur.

 

E. Overdracht eigendom en risico

12. Wanneer wordt de eigendom en het risico van de Installatie overgedragen?
  • U wordt eigenaar van de Installatie nadat u het totaalbedrag opgenomen onder het
    kopje ‘eenmalige kosten’ in de Koopovereenkomst volledig heeft betaald.
  • Hoppenbrouwers draagt zorg voor het in bedrijfstellen van de Installatie. Oplevering
    vindt plaats na voltooiing van de installatie en inbedrijfstelling van het Gekochte
    Product. Vereist is dat u bij de oplevering aanwezig bent. Ter goedkeuring en
    acceptatie wordt aan u een opleverformulier overhandigd. Na ondertekening van dit
    formulier door u en een door Hoppenbrouwers hiervoor aangewezen persoon, wordt
    het werk als opgeleverd beschouwd. Van acceptatie van het werk en daarmee
    oplevering is in ieder geval sprake indien u de Installatie in gebruik neemt. Kleine
    gebreken die de ingebruikname van de Installatie niet in de weg staan en die binnen een redelijke termijn door Hoppenbrouwers kunnen worden hersteld, staan oplevering niet in de weg en zijn dus geen reden om de oplevering niet te accepteren.
  • De Installatie is voor uw eigen rekening en risico na oplevering. Indien u na opleveringaanpassingen en/of reparaties aan de Installatie laat uitvoeren door andere partijen dan Hoppenbrouwers, dan is eventuele schade aan de Installatie die hieruit voort vloeit voor uw eigen rekening.

 

F. Herroepingsrecht

13. Ontbinding binnen de wettelijke bedenktermijn (herroepingsrecht)
  • Als u de Koopovereenkomst op afstand (bijvoorbeeld via de website van
    Hoppenbrouwers of de telefoon) of buiten de verkoopruimte heeft afgesloten (in de
    zin van artikel 6:230o BW), mag u de Koopovereenkomst binnen 14 dagen zonder
    opgaaf van reden ontbinden (tenzij sprake is van een situatie als bedoeld in artikel
    6:230p BW).
  • Deze termijn gaat in op de dag nadat u (of een vooraf door u aangewezen derde) de
    Installatie heeft ontvangen. Indien u meerdere Installaties heeft gekocht in eenzelfde
    bestelling, dan gaat deze termijn in op de dag nadat u (of een vooraf door u
    aangewezen derde) de laatste Installatie heeft ontvangen.
  • Tijdens de bedenktijd dient u zorgvuldig om te gaan met de Installatie en de
    meegestuurde verpakking. U mag de Installatie slechts uitpakken en gebruiken in de
    mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de Installatie vast te
    stellen. Het uitgangspunt is hierbij dat u de Installatie slechts zo mag hanteren en
    inspecteren zoals u dat in een winkel zou doen. U bent aansprakelijk voor
    waardevermindering van de Installatie die het gevolg is van een manier van omgaan
    met de Installatie die verder gaat dan toegestaan, zoals hiervoor is beschreven.
  • Als u de Koopovereenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat
    moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele
    extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door
    ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later
    dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de
    Koopovereenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde
    betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u
    uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd. Wij zullen u voor zulke terugbetaling geen
    kosten in rekening brengen.
  • Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige
    verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing
    de Koopovereenkomst te herroepen. U kunt dit doen door contact op te nemen met
    de klantenservice van Hoppenbrouwers. U kunt ook gebruik maken van het
    beschikbare modelformulier (zie Bijlage A), maar bent daartoe niet verplicht.
  • U dient binnen 14 dagen na de dag waarop u heeft medegedeeld aan Hoppenbrouwers
    dat u gebruik wenst te maken van het herroepingsrecht, de Installatie terug te sturen
    of te overhandigen aan (een gemachtigde van) Hoppenbrouwers met alle geleverde
    toebehoren en indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking.
  • U dient de Installatie inclusief alle toebehoren terug te sturen aan Hoppenbrouwers.
    Tevens dient u eventuele door Hoppenbrouwers verstrekte instructies in dat kader op
    te volgen. U draagt de rechtstreekse kosten voor het terugzenden van de Installatie.
    De verwachte kosten voor terugzending zijn opgenomen in de offerte. Het kan zijn dat
    Hoppenbrouwers aanbiedt de Installatie zelf op te halen.
  • Als u gebruik maakt van het Herroepingsrecht, dan worden eventuele op de Gekochte
    Installatie betrekking hebbende afgesloten Serviceovereenkomsten eveneens
    ontbonden.
  • Wij gaan alleen over tot installatie van het Gekochte Product tijdens de bedenktermijn,
    als u ons daarom uitdrukkelijk verzoekt. Verzoekt u ons om onmiddellijk of binnen de
    herroepingstermijn al tot installatie over te gaan ontbindt u daarna de
    Koopovereenkomst, dan heeft Hoppenbrouwers recht over vergoeding van de
    installatiekosten en eventuele vergoeding voor vermindering van de waarde van het
    apparaat. Bovendien zult u ons de kosten moeten vergoeden voor de de-installatie
    door ons van het Gekochte Product.

 

14. Verplichtingen tijdens de bedenktermijn.
  • Tijdens de bedenktermijn dient u zorgvuldig om te gaan met de Installatie en de
    verpakking. U zal de Installatie slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is
    om de aard, de kenmerken en de werking van de Installatie vast te stellen.
  • U bent aansprakelijk voor waardevermindering van de Installatie die het gevolg is van een manier van omgaan met de Installatie die verder gaat dan is toegestaan zoals in dit artikel 14 genoemd.

 

G. Installatiegarantie

15. Welke garantie bieden wij ten aanzien van de installatiewerkzaamheden?
  • Hoppenbrouwers garandeert dat eventuele gebreken in het werk die binnen 18 maanden
    na de oplevering aan de dag treden kosteloos worden verholpen.
  • Ook garandeert Hoppenbrouwers gedurende een termijn van 18 maanden na de
    oplevering dat de specificaties ten aanzien van capaciteit en temperaturen, zoals vermeld
    in het aanbod, worden gehaald.
  • De garantietermijnen zoals genoemd in de voorgaande twee bullet points gelden tenzij wij
    met elkaar een langere garantietermijn overeenkomen.
  • De garantie zoals bedoeld in de voorgaande leden vervalt indien: Gebreken aan de Installatie niet binnen bekwame tijd nadat ze ontdekt werden of redelijkerwijs ontdekt hadden kunnen worden schriftelijk aan Hoppenbrouwers zijn gemeld; gebreken zijn veroorzaakt door een fout, onoordeelkundig gebruik of verzuim van u of uw rechtsopvolger, dan wel door van buiten komende oorzaken; Het gebrek geen gevolg is van het werk; Gedurende de garantietermijn zonder schriftelijke toestemming van Hoppenbrouwers aan een derde opdracht is verstrekt van welke aard dan ook om aan de Installatie voorzieningen te treffen, dan wel wanneer door u zelf zodanige voorzieningen zijn getroffen, met dien verstande dat de garantie niet vervalt als dat gezien de aard en omvang van de getroffen voorzieningen niet gerechtvaardigd is; Gedurende de garantieperiode geen periodiek onderhoud wordt verricht aan apparatuur die onderhoud behoeft; U niet aan uw betalingsverplichtingen heeft voldaan, tenzij u terecht gebruik maakt van het recht de betaling op te schorten, met dien verstande dat de garantie niet vervalt in het geval aan u geen enkel verwijt kan worden gemaakt van het niet tijdig betalen.
  • De garantieregeling zoals verwoord in de voorgaande leden van dit artikel is niet van
    toepassing ten aanzien van:
    Gloeilamp, tl-lamp, led-bron, spaarlamp;
    Het ontstoppen van een afvoer.
  • Het bepaalde in dit artikel laat de aansprakelijkheid Hoppenbrouwers op grond van de
    wet onverlet.

 

H. Aansprakelijkheid Hoppenbrouwers

16. Waarvoor is Hoppenbrouwers aansprakelijk?
  • Soms gaat er wat mis bij levering van de Installatie. Dat is vervelend. Heeft u daarover
    een klacht? Neem dan snel contact met ons op via 085-000-4143 of stuur een e-mail
    naar thuis@hoppenbrouwers.nl.
  • Veroorzaken we schade aan de Installatie en/of uw eigendommen tijdens de
    uitvoering van de installatiewerkzaamheden en zijn we daarvoor aansprakelijk? Dan
    zullen wij de schade vergoeden. Dit doen wij tot de Koopprijs. Indien wij ons niet op
    deze beperking van onze aansprakelijkheid tot Koopprijszouden kunnen beroepen, is
    onze aansprakelijkheid beperkt tot de bedragen waarop Hoppenbrouwers op grond
    van de door haar afgesloten verzekering aanspraak kan maken.
  • Wij vergoeden geen gederfde winst, geleden verlies, stagnatieschade, gemiste kansen
    of ‘schade’ in verband met het feit dat u vrij moet nemen of mensen moet inhuren om
    ons in staat de stellen de levering uit te voeren.
  • De uitsluitingen en beperkingen gelden niet indien de schade het gevolg is van opzet
    of bewuste roekeloosheid van Hoppenbrouwers.
  • Het bepaalde in de Algemene Voorwaarden geldt mede ten gunste van alle
    (rechts)personen waarvan Hoppenbrouwers zich bij de uitvoering van Koopovereenkomst
    (waaronder de installatiewerkzaamheden) bedient.
    I. Geschillencommissie

 

17. Wat kunnen we doen als we een geschil hebben?
  • Geschillen tussen u en ons over de totstandkoming of uitvoering van de
    Koopovereenkomst kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door u
    als door ons worden voorgelegd aan de Geschillencommissie. Meer informatie vindt u
    op www.degeschillencommissie.nl.
  • Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen,
    indien u uw klacht eerst binnen bekwame tijd aan ons heeft voorgelegd.
  • Leidt de klacht niet tot een oplossing dan moet het geschil uiterlijk 12 maanden na de
    datum waarop u de klacht bij ons indiende, schriftelijk of in een andere door de
    Commissie te bepalen vorm bij de Geschillencommissie aanhangig worden gemaakt.
  • Wanneer u een geschil wil voorleggen aan de Geschillencommissie, zijn wij aan deze
    keuze gebonden. Bij voorkeur meldt de u dit eerst aan ons.
  • Wanneer wij een geschil willen voorleggen aan de Geschillencommissie, moeten wij u
    schriftelijk vragen om u binnen vijf weken uit te spreken of u daarmee akkoord gaat.
    Vernemen wij uw keuze niet binnen de termijn van vijf weken, dan zijn wij gerechtigd
    het geschil voor te leggen aan de gewone bevoegde rechter.
  • De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn
    vastgesteld in het reglement van de Geschillencommissie. De beslissing van de
    Geschillencommissie betreft een bindend advies.
  • De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken,
    indien aan ons surseance van betaling is verleend, wij in staat van faillissement zijn
    geraakt of onze bedrijfsactiviteiten feitelijk hebben beëindigd, voordat een geschil
    door de commissie op de zitting is behandeld en een einduitspraak is gewezen.
  • Indien u een klacht voorlegt aan de Geschillencommissie bent u daarvoor een
    vergoeding (klachtengeld) verschuldigd.

 

J. Overige afspraken

18. Strijd tussen Koopovereenkomst en de Algemene Voorwaarden.
  • Als de Algemene Voorwaarden en de Koopovereenkomst met elkaar in strijd zijn,
    prevaleert de Koopovereenkomst.

 

19. Hoe gaan wij met uw persoonsgegevens om?
  • Bij de verwerking van persoonsgegevens zal Hoppenbrouwers zich houden aan
    hetgeen zij hierover in haar privacyverklaring heeft opgenomen. Deze
    privacyverklaring is te raadplegen op de Website.
    20. Vanaf wanneer gelden de Algemene Voorwaarden?
  • De Algemene Voorwaarden gelden vanaf 01-11-2025.

 

Bijlage A: Modelformulier voor Herroeping

Modelformulier voor Herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
Aan: Hoppenbrouwers Techniek B.V., mede h.o.d.n. Hoppenbrouwers
Kreitenmolenstraat 201 te (5071 ND) Udenhout
www.hoppenbrouwerstechniek.nl

 

Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de koop van de volgende installatie(s): [aanduiding installatie]*,
herroept/herroepen*

 

Ontvangen op [datum*]

[Naam Consumenten(en)*]

[Adres Consument(en)*]

[Handtekening Consument(en)*] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

[Datum*]

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is

Open vergelijk popup

Vergelijk