Visie op overnames en nieuwe vestigingen

Onze groeistrategie richt zich onder andere op het openen van meerdere vestigingen verspreid over het land. Ons uitgangspunt is om ieder jaar 10% autonoom te groeien en 10% door overnames. Door groei zijn we als organisatie meer crisisbestendig en versterken we onze positie in verschillende markten, segmenten en regio’s. We zien veel beweging en aanbod van bedrijven binnen de overnamemarkt, tegelijkertijd is er veel vraag.

Neem contact op met specialist

Samen sterk

We zijn de afgelopen jaren door overnames en autonome groei uitgebreid van een middelgroot naar een groot bedrijf. We hebben inmiddels meer dan 20 vestigingen verspreid over het land. Achter iedere overname zit een verhaal. Deze verhalen delen we graag me je!

 

Groeistrategie

De groeistrategie van Hoppenbrouwers is gericht op gezamenlijke stabiliteit. Samen zijn de installatiebedrijven crisisbestendig, en samen wordt de positie versterkt in verschillende markten, segmenten en regio’s. Achter deze groei zit een gedegen plan van Hoppenbrouwers, zo zegt Bas Ceelen, integratiedirecteur  hierover: “We willen in 2030 een landelijke dekking hebben met Hoppenbrouwers en we zijn daarmee al een heel eind op weg. Elk jaar streven we naar 10% autonome groei en 10% groei door overnames. We houden vast aan onze koers en zijn selectief in welke partijen we overnemen.”

Persoonlijke verhalen uit onze integratievestigingen

Pim Kooijman, oud-eigenaar TIB Van Wijngaarden

“Chantal en ik krijgen veel energie door de mensen die we tot nu toe binnen Hoppenbrouwers Techniek hebben ontmoet, zoals de medewerkers van wagenparkbeheer, HR, marketing en inkoop. Leuke mensen; jong en ambitieus. Het sprankelt!”

Het verhaal van Pim

Rob van Thiel, oud-eigenaar Van Thiel Optimaal

"De contacten binnen Hoppenbrouwers verlopen heel makkelijk. We worden overal bij betrokken. Iedereen die we spreken is erg positief. Dat positieve, dat kennen we. Dat zit ook in ons. "

Het verhaal van Rob

Peter Berkhout, projectleider Control Digit

"Wat ook helpt, is dat een werkvoorbereider die de Hoppenbrouwersaanpak kent, al enkele weken bij ons team zit. Verder draagt de vestigingsleider in Deurne bij aan ieders positieve instelling. Hij inspireert mensen in denken en doen; echt een voorbeeld voor mij.”

Het verhaal van Peter

Marco Sneller, projectleider Top Installatiegroep

“De openheid en toegankelijkheid van iedereen. Echt mooi hoe Hoppenbrouwers met ons omgaat. Niemand voelt zich beter dan de ander. Ik vind het verfrissend om onderdeel te zijn van Hoppenbrouwers en ga er vol voor."

Het verhaal van marco

Jos Hoppenreijs, RTP Electrotechniek Afferden

Ik werkte al ruim tien jaar bij RTP en zat net een jaar in de rol van projectleider. Ik zag voldoende mogelijkheden om mezelf te ontwikkelen, maar wil nu eerst zorgen dat alles weer loopt. Hoppenbrouwers is aantrekkelijk voor stagiaires en jeugd.”

Het verhaal van Jos

Landelijke dekking

De groeistrategie van Hoppenbrouwers is gericht op gezamenlijke stabiliteit. Samen zijn de installatiebedrijven crisisbestendig, en samen wordt de positie versterkt in verschillende markten, segmenten en regio’s. Achter deze groei zit een gedegen plan van Hoppenbrouwers, zo zegt Bas Ceelen, integratiedirecteur hierover: “We willen in 2030 een landelijke dekking hebben met Hoppenbrouwers en we zijn daarmee al een heel eind op weg. Elk jaar streven we naar 10% autonome groei en 10% groei door overnames. We houden vast aan onze koers en zijn selectief in welke partijen we overnemen.”

Contact met specialist

Neem contact met ons op we vertellen je graag meer.

Stel je vraag

Bas Ceelen

Directeur Integratie

Ontvang onze nieuwsbrief

  •  *
  •  *