Omdat techniek leven is
De maatschappij staat voor omvangrijke uitdagingen. Klimaatverandering, energietransitie, krapte op de arbeidsmarkt en de snelle groei en omvang van technologische ontwikkelingen. Hoppenbrouwers wil als familiebedrijf hier een belangrijke en waardevolle bijdrage aan leveren. Techniek is steeds meer verweven in ons dagelijks leven. Met deze campagne wil de technisch dienstverlener haar toegevoegde waarde voor mens en maatschappij zichtbaar maken.
Groeiambitie
“Hoppenbrouwers heeft een grote ambitie en groeit naar een landelijke speler. Met onze passie voor techniek willen we als familiebedrijf een waardevolle bijdrage leveren aan de leefomgeving van mensen door deze comfortabeler, schoner, veiliger en duurzamer te maken. Zo kunnen we de beste partner zijn voor onze doelgroepen en maatschappelijk relevant zijn. In deze campagne komt deze ambitie samen en kunnen we ons merk laden bij onze doelgroepen”, aldus Lily van den Berg, Hoofd Marketing & Communicatie bij Hoppenbrouwers Techniek.