Tijd voor een nieuw logo

Met trots presenteren wij het nieuwe Hoppenbrouwers logo en visuele identiteit. Wij zijn klaar voor de toekomst!

Symbool van groei,vernieuwing en samenwerking

Na meer dan 100 jaar is de visie van Hoppenbrouwers nog springlevend. Afgelopen jaren is ons bedrijf gegroeid van lokale installateur naar een landelijk technisch dienstverlener met alles onder één dak voor haar particuliere en zakelijke klanten. Lily van den Berg, directeur Marketing & Communicatie: “Voor ons familiebedrijf is nu de tijd gekomen om de ingeslagen koers te vertalen naar een nieuw logo. Geen kleine cosmetische aanpassing maar een krachtig symbool van groei, vernieuwing en samenwerking. We zijn meer dan techniek en geloven in een duurzame wereld. Daarom hebben we een merk nodig dat groei, ondernemerschap en vernieuwing uitstraalt, en de klantbeleving op een nieuwe manier vormgeeft.”

Klaar voor de toekomst

Als antwoord op de grote veranderingen in de maatschappij van vandaag, presenteren we na vijftig jaar een gloednieuwe visuele identiteit. Daarbij hoort een nieuw logo en basis huisstijl, ontworpen door het merk-, content- en mediabureau Today’s Milk en doorvertaald in middelen door Communicatie Team. De nieuwe website is ontworpen en gebouwd door Stuurlui. “Het logo symboliseert de sterke merknaam van Hoppenbrouwers”, legt Lily van den Berg verder uit. “Het verwijst naar die elementen die voor ons belangrijk zijn: naar de wisselwerking tussen exacte technische doelen en zachtere leefbaarheidsdoelen. Het reflecteert ook onze werkwijze: strak op afspraken, flexibel in oplossingen. De horizontale lijn zorgt voor verbinding en maakt het mogelijk er een H in te herkennen. Met de linkse lijn willen we laten zien dat we altijd dichtbij blijven, voor medewerkers én klanten. Het woord ‘techniek’ komt niet meer terug in ons nieuwe logo. We overstijgen techniek, zonder ons technisch hart te verliezen.”

Tot medio 2022 had Hoppenbrouwers één corporate website voor zowel potentiële medewerkers, zakelijke klanten én particuliere klanten. De visuele identiteit van Hoppenbrouwers is voelbaar op onze vernieuwde website. Vorig jaar koos Hoppenbrouwers er al voor om met een vernieuwde werken bij-website de sollicitatiereis op een aparte website te borgen. We kiezen er bewust voor om als één merk te communiceren, om op die manier gerichter te optimaliseren en resultaten te meten. Met de lancering van de nieuwe corporate website kunnen wij de klantreis volledig inrichten naar de wensen en online behoeften voor particuliere en zakelijke klanten.

Over Hoppenbrouwers

Van eenmanszaak in elektrotechnisch werken naar een allround technisch dienstverlener. In ruim honderd jaar groeide Hoppenbrouwers uit tot sterspeler in de techniek.

Voor particulieren

Jij wilt je huis verduurzamen. Maar waar moet je beginnen? Hoppenbrouwers maakt duurzaam en comfortabel wonen mogelijk, voor iedereen.

Bekijk onze producten

Zakelijke klanten

Wij zijn jouw technisch partner. Met meer dan 100 jaar ervaring hebben wij voor ieder vraagstuk een passende technische oplossing.

Bekijk onze markten

Groen doen met behulp van subsidies

BlogDuurzaamWetgeving
Lees meer over Groen doen met behulp van subsidies

Je huis verduurzamen: goed idee!

BlogDuurzaam
Lees meer over Je huis verduurzamen: goed idee!

Zonnepanelen: heeft het nog nut?

BlogZonnepanelen
Lees meer over Zonnepanelen: heeft het nog nut?

Watt? 5 vragen over de thuisbatterij

BlogDuurzaam
Lees meer over Watt? 5 vragen over de thuisbatterij

Thuisbatterij: je levert toch niet in?

BlogDuurzaam
Lees meer over Thuisbatterij: je levert toch niet in?

De salderingsregeling blijft: Dit betekent het voor jou

BlogWetgevingZelf stroom opwekkenZonnepanelen
Lees meer over De salderingsregeling blijft: Dit betekent het voor jou

Je verwarming ontluchten: zo doe je dat!

BlogCV-Ketels
Lees meer over Je verwarming ontluchten: zo doe je dat!

Zelf je cv-ketel bijvullen: zo doe je dat in 3 stappen!

StappenplanCV-Ketels
Lees meer over Zelf je cv-ketel bijvullen: zo doe je dat in 3 stappen!

Btw terugvragen op de thuisbatterij: zo doe je dat

BlogDuurzaamZelf stroom opwekken
Lees meer over Btw terugvragen op de thuisbatterij: zo doe je dat

Daarom is de warmtepomp zo hot

BlogDuurzaam verwarmen
Lees meer over Daarom is de warmtepomp zo hot

Huis verkopen? Hoe beter het energielabel, hoe hoger de gemiddelde verkoopprijs

BlogDuurzaamTrends
Lees meer over Huis verkopen? Hoe beter het energielabel, hoe hoger de gemiddelde verkoopprijs

Cv-ketels en thermostaten van Intergas

BlogCV-Ketels
Lees meer over Cv-ketels en thermostaten van Intergas

Ontvang onze nieuwsbrief