Jaarverslag 2017

2017 is een jaar waarin we kwalitatief zijn gegroeid. We hebben veel nieuwe medewerkers en nieuwe teams opgeleid die nu zelfstandiger en sterker zijn geworden. Met drie nieuwe vestigingen in Nijmegen, Roosendaal en Best komen we steeds dichter bij onze droom ‘de duurzaamste installeur van Nederland te worden.

We bereikten in 2017 een omzet van ruim 100 miljoen. Een mooie mijlpaal die aansluit bij ons 100-jarig bestaan in 2018. In dit jaarverslag hebben we de feiten op een rij gezet en de ontwikkelingen van onze medewerkers en klanten weergegeven. Uiteraard is het niet mogelijk iedereen een podium te geven maar we willen u wel hartelijk danken voor de samenwerking van het afgelopen jaar. Wij wensen u veel leesplezier.

Bekijk hier het jaarverslag 2017

Over Hoppenbrouwers

Van eenmanszaak in elektrotechnisch werken naar een allround technisch dienstverlener. In ruim honderd jaar groeide Hoppenbrouwers uit tot sterspeler in de techniek.

Voor particulieren

Jij wilt je huis verduurzamen. Maar waar moet je beginnen? Hoppenbrouwers maakt duurzaam en comfortabel wonen mogelijk, voor iedereen.

Bekijk onze producten

Zakelijke klanten

Wij zijn jouw technisch partner. Met meer dan 100 jaar ervaring hebben wij voor ieder vraagstuk een passende technische oplossing.

Bekijk onze markten

Ontvang onze nieuwsbrief