Hier Leeft Techniek

In september start onze nieuwe campagne met als thema Waar Techniek Leeft. Net als in andere campagnes staan de medewerkers centraal, maar dan niet alleen vanwege hun kijk op techniek, maar vooral op wat die techniek bijdraagt aan huidige maatschappelijke ontwikkelingen. De campagne sluit aan bij de ambitie van Hoppenbrouwers om te groeien naar landelijke dekking en het vergroten van naamsbekendheid in bestaande en nieuwe marktgebieden.
In de campagne laten we zien dat de medewerkers verder kijken dan hun technische rol, namelijk wat de meerwaarde van die installatie is voor klanten en maatschappij. Hierbij worden meerdere disciplines en markten uitgelicht waarin Hoppenbrouwers werkzaam is. Bevlogen teams zetten iedere dag alles op alles om projecten tot in de perfectie te realiseren. Het is hun passie voor het vak die techniek doet: leven!
“Van de meerwaarde van techniek voor maatschappelijke ontwikkelingen gaan de harten van onze medewerkers sneller kloppen. Door hun inzet, vakmanschap en hun passie voor techniek kunnen wij als bedrijf excelleren. Door deze twee inzichten met elkaar te combineren, is de campagne Waar Techniek Leeft ontstaan. De campagne draagt bij aan de groeiambitie van Hoppenbrouwers en moet vooral zorgen voor het vergroten van naamsbekendheid zowel lokaal als landelijk”, aldus Lily van den Berg, Hoofd Marketing & Communicatie bij Hoppenbrouwers Techniek.
Wil je meer informatie over de campagne Waar Techniek Leeft of over Hoppenbrouwers Techniek? Neem contact op met Antoinette Boleij.