Hier Leeft Techniek Maak kennis met onze campagne: Waar Techniek Leeft

Hoppenbrouwers lanceert nieuwe campagne Waar Techniek Leeft

In september start onze nieuwe campagne met als thema Waar Techniek Leeft. Net als in andere campagnes staan de medewerkers centraal, maar dan niet alleen vanwege hun kijk op techniek, maar vooral op wat die techniek bijdraagt aan huidige maatschappelijke ontwikkelingen. De campagne sluit aan bij de ambitie van Hoppenbrouwers om te groeien naar landelijke dekking en het vergroten van naamsbekendheid in bestaande en nieuwe marktgebieden. 

Techniek tot leven brengen

In de campagne laten we zien dat de medewerkers verder kijken dan hun technische rol, namelijk wat de meerwaarde van die installatie is voor klanten en maatschappij.  Hierbij worden meerdere disciplines en markten uitgelicht waarin Hoppenbrouwers werkzaam is. Bevlogen teams zetten iedere dag alles op alles om projecten tot in de perfectie te realiseren. Het is hun passie voor het vak die techniek doet: leven!

Voorbeelden zijn:

  • Waar de één ‘n drinkwaterinstallatie ziet, ziet Hoppenbrouwers drinkwater voor duizenden gezinnen.
  • Waar de één ’n dak vol met zonnepanelen ziet, ziet Hoppenbrouwers een gezin een bijdrage leveren aan een duurzame toekomst.
  • Waar de één ’n installatie voor een gebouwbeheersysteem ziet, ziet Hoppenbrouwers leerlingen zich klaarstomen voor de toekomst.
Waar techniek leeft? Overal. Ervaar het bij Hoppenbrouwers Techniek.
Waar techniek leeft? Overal. Ervaar het bij Hoppenbrouwers Techniek.
Waar techniek leeft? Overal. Ervaar het bij Hoppenbrouwers Techniek.
Waar techniek leeft? Overal. Ervaar het bij Hoppenbrouwers Techniek.
Waar techniek leeft? Overal. Ervaar het bij Hoppenbrouwers Techniek.

Groeiambitie

“Van de meerwaarde van techniek voor maatschappelijke ontwikkelingen gaan de harten van onze medewerkers sneller kloppen. Door hun inzet, vakmanschap en hun passie voor techniek kunnen wij als bedrijf excelleren. Door deze twee inzichten met elkaar te combineren, is de campagne Waar Techniek Leeft ontstaan. De campagne draagt bij aan de groeiambitie van Hoppenbrouwers en moet vooral zorgen voor het vergroten van naamsbekendheid zowel lokaal als landelijk”, aldus Lily van den Berg, Hoofd Marketing & Communicatie bij Hoppenbrouwers Techniek.

Meer informatie

Wil je meer informatie over de campagne Waar Techniek Leeft of over Hoppenbrouwers Techniek? Neem contact op met Antoinette Boleij.

Antoinette Boleij - teamleider Communicatie

Nieuws

Hoppenbrouwers Techniek Almelo en IKBINDR dragen bij aan positieve leercultuur

Onlangs ondertekende Löwik Installatiegroep (recent overgenomen door Hoppenbrouwers Techniek) het IKBINDRschap: een lidmaatschap waarmee werkgevers bijdragen aan een positieve leercultuur en scholing van medewerkers tot MBO4 niveau.

Hoppenbrouwers getroffen door cyberaanval

Vrijdagavond 2 juli zijn wij getroffen door een wereldwijde cyberaanval. De aanval is binnengekomen via onze beveiligingssoftware.  

Hoppenbrouwers sponsort studenten Windesheim

Bij Hoppenbrouwers Techniek geloven wij in de jeugd. Zij zijn tenslotte de vakmensen van de toekomst. Daarom heeft Hoppenbrouwers Techniek Almelo Hogeschool Windesheim in Zwolle ondersteunt om een robot...

Hoppenbrouwers en Siemens slaan de handen ineen

‘Door deze manier van werken versterken we elkaar’ Hoppenbrouwers Techniek en Siemens zijn na vele prettige samenwerkingen een partnership aangegaan. Jeroen van den Hoof, projectleider bij Hoppenbrouwers is blij...

Hoppenbrouwers en RKC Waalwijk kunnen op elkaar bouwen

Ons familiebedrijf en de trots van Waalwijk kennen een lange samenwerking. En wel of geen corona, Hoppenbrouwers Techniek blijft RKC Waalwijk trouw als lid van de businessclub. Andersom weet...

Station88 verwelkomt nieuwe business partner Hoppenbrouwers Techniek

Hoppenbrouwers Techniek heeft zich als business partner verbonden aan Station88, Huis voor Ondernemerschap en Innovatie. Succesvol ondernemen kun je niet alleen. Samen met de community van partners maakt Station88...

Sponsorcontract Hoppenbrouwers Techniek Almelo en Heracles verlengd

Hoppenbrouwers Techniek Almelo tekent opnieuw een sponsorcontract met voetbalclub Heracles Almelo. Net als Hoppenbrouwers is Heracles een club waar het team centraal staat en een winnaarsmentaliteit heeft. Als lokale...

Lancering nieuwe website Technodak Oldenzaal

Technodak Oldenzaal presenteert met trots de nieuwe website. Als onderdeel van Hoppenbrouwers Techniek en na 5 jaar is de look and feel opgefrist en zetten we ons als regionaal dakdekkersbedrijf op...

Hoppenbrouwers Techniek Arnhem verandert virtuele vestiging in fysieke locatie

Vanuit Arnhem is Hoppenbrouwers sinds april 2020 al aanwezig vanuit een virtuele vestiging. Met de groei van het aantal klanten en medewerkers gaat Hoppenbrouwers zich nu fysiek vestigen in...

Nieuwbouwproject Hoppenbrouwers Nijmegen

Het project ‘Landelijk wonen aan de Waalsprong’ is met 38 nieuwbouwwoningen een mooi project waar Hoppenbrouwers Techniek Nijmegen, zich in vast mag bijten. Wat betreft vestigingsleider Rick Schraven, is...

Eerste zonnepanelen ‘Zon op je dak Tilburg’ geplaatst door Hoppenbrouwers Techniek

Op 23 april 2021 kreeg een eerste woning zonnepanelen vanuit ‘Zon op je dak Tilburg’. Dit project van de Gemeente Tilburg en Hoppenbrouwers Techniek maakt zonnepanelen haalbaar en betaalbaar voor...

Symbolisch startsein voor de vernieuwing van Het Meulenbelt

Op vrijdag 23 april werd met het onthullen van het bouwbord van Het Meulenbelt symbolisch het startsein gegeven voor de vernieuwing van de woonzorglocatie van TriviumMeulenbeltZorg in Almelo.