Hier Leeft Techniek Maak kennis met onze campagne: Waar Techniek Leeft

Hoppenbrouwers lanceert nieuwe campagne Waar Techniek Leeft

In september start onze nieuwe campagne met als thema Waar Techniek Leeft. Net als in andere campagnes staan de medewerkers centraal, maar dan niet alleen vanwege hun kijk op techniek, maar vooral op wat die techniek bijdraagt aan huidige maatschappelijke ontwikkelingen. De campagne sluit aan bij de ambitie van Hoppenbrouwers om te groeien naar landelijke dekking en het vergroten van naamsbekendheid in bestaande en nieuwe marktgebieden. 

Techniek tot leven brengen

In de campagne laten we zien dat de medewerkers verder kijken dan hun technische rol, namelijk wat de meerwaarde van die installatie is voor klanten en maatschappij.  Hierbij worden meerdere disciplines en markten uitgelicht waarin Hoppenbrouwers werkzaam is. Bevlogen teams zetten iedere dag alles op alles om projecten tot in de perfectie te realiseren. Het is hun passie voor het vak die techniek doet: leven!

Voorbeelden zijn:

  • Waar de één ‘n drinkwaterinstallatie ziet, ziet Hoppenbrouwers drinkwater voor duizenden gezinnen.
  • Waar de één ’n dak vol met zonnepanelen ziet, ziet Hoppenbrouwers een gezin een bijdrage leveren aan een duurzame toekomst.
  • Waar de één ’n installatie voor een gebouwbeheersysteem ziet, ziet Hoppenbrouwers leerlingen zich klaarstomen voor de toekomst.
Waar techniek leeft? Overal. Ervaar het bij Hoppenbrouwers Techniek.
Waar techniek leeft? Overal. Ervaar het bij Hoppenbrouwers Techniek.
Waar techniek leeft? Overal. Ervaar het bij Hoppenbrouwers Techniek.
Waar techniek leeft? Overal. Ervaar het bij Hoppenbrouwers Techniek.
Waar techniek leeft? Overal. Ervaar het bij Hoppenbrouwers Techniek.

Groeiambitie

“Van de meerwaarde van techniek voor maatschappelijke ontwikkelingen gaan de harten van onze medewerkers sneller kloppen. Door hun inzet, vakmanschap en hun passie voor techniek kunnen wij als bedrijf excelleren. Door deze twee inzichten met elkaar te combineren, is de campagne Waar Techniek Leeft ontstaan. De campagne draagt bij aan de groeiambitie van Hoppenbrouwers en moet vooral zorgen voor het vergroten van naamsbekendheid zowel lokaal als landelijk”, aldus Lily van den Berg, Hoofd Marketing & Communicatie bij Hoppenbrouwers Techniek.

Meer informatie

Wil je meer informatie over de campagne Waar Techniek Leeft of over Hoppenbrouwers Techniek? Neem contact op met Antoinette Boleij.

Antoinette Boleij - teamleider Communicatie

Nieuws

Bijzonder moment voor Het Meulenbelt

Zorgorganisatie TriviumMeulenbeltZorg (TMZ) stond op vrijdag 15 oktober stil bij het bereiken van het hoogste punt van de eerste nieuwe vleugel van woonzorglocatie Het Meulenbelt in Almelo. In het...

Heracles opent tiende praktijkschool in Almelo

Trainer Frank Wormuth en spelers Janis Blaswich en Mats Knoester van voetbalclub Heracles Almelo openden de praktijkschool van Hoppenbrouwers Techniek in Almelo (voorheen Löwik Installatiegroep). Directeur Peter Valk: “Om...

Omdat Techniek Leven is

In september 2021 start onze nieuwe branding campagne: Omdat Techniek Leven is. Vanuit de optiek van een kind laten we techniek tot leven komen. Hiermee brengen we in beeld...

Zeventiende en achttiende vestiging in Zuid-Holland

Van Wijk Installaties & Constructies uit Goedereede en Vroegh & Hobbel uit Oostvoorne sluiten aan bij Hoppenbrouwers Techniek.

100ste medewerker Cluster Beveiliging

Emma Vos start als trainee op de afdeling Beveiliging en beleefde een eerste werkdag die ze niet snel zal vergeten. Emma is de 100e medewerker op de afdeling en...

In Almelo opent de tiende praktijkschool

Woensdag 6 oktober opent Hoppenbrouwers Techniek haar tiende praktijkschool in Almelo. Bij aanvang van het schooljaar 2021-2022 zijn op de vestiging in Almelo vijf nieuwe bbl-leerlingen en vijf zij-instromers...

Hoppenbrouwers Techniek Almelo en IKBINDR dragen bij aan positieve leercultuur

IKBINDRschap: een lidmaatschap waarmee werkgevers bijdragen aan een positieve leercultuur en scholing van medewerkers tot MBO4 niveau.

Hoppenbrouwers getroffen door cyberaanval

Vrijdagavond 2 juli zijn wij getroffen door een wereldwijde cyberaanval. De aanval is binnengekomen via onze beveiligingssoftware.  

Hoppenbrouwers sponsort studenten Windesheim

Bij Hoppenbrouwers Techniek geloven wij in de jeugd. Zij zijn tenslotte de vakmensen van de toekomst. Daarom heeft Hoppenbrouwers Techniek Almelo Hogeschool Windesheim in Zwolle ondersteunt om een robot...

Hoppenbrouwers en Siemens slaan de handen ineen

‘Door deze manier van werken versterken we elkaar’ Hoppenbrouwers Techniek en Siemens zijn na vele prettige samenwerkingen een partnership aangegaan. Jeroen van den Hoof, projectleider bij Hoppenbrouwers is blij...

Hoppenbrouwers en RKC Waalwijk kunnen op elkaar bouwen

Ons familiebedrijf en de trots van Waalwijk kennen een lange samenwerking. En wel of geen corona, Hoppenbrouwers Techniek blijft RKC Waalwijk trouw als lid van de businessclub. Andersom weet...

Station88 verwelkomt nieuwe business partner Hoppenbrouwers Techniek

Hoppenbrouwers Techniek heeft zich als business partner verbonden aan Station88, Huis voor Ondernemerschap en Innovatie. Succesvol ondernemen kun je niet alleen. Samen met de community van partners maakt Station88...