Nieuws

Sponsoring Waste World

 

Infotainmentpark Waste World

Op woensdag 27 september hebben Kees van Haaren, vice voorzitter stichting WasteWorld en Henny de Haas, Hoppenbrouwers Techniek, de samenwerking bezegeld door ondertekening van de sponsorcheque. De sponsorgelden worden ingezet voor het haalbaarheidsonderzoek ten behoeve van het infotainmentpark WasteWorld.

 

Binnen Stichting WasteWorld werken zeven partners van Midpoint House of Leisure aan de ontwikkeling van het innovatieve infotainment themepark WasteWorld. Door middel van FUN, EDUCATIE en INNOVATIE willen ze bereiken dat kinderen, hun ouders en opa's en oma's op een avontuurlijke manier zich bewust worden van de vele mogelijkheden van afval. Afval is fun: je kunt er leuke dingen mee doen, maar je kunt er ook veel over leren en kansen zien voor innovaties.Als vestigingsplek van het park heeft de stichting het vizier gericht op het voormalige MOB-complex in Tilburg, aan de IJpelareweg.

 

Sponsoring

Hoppenbrouwers Techniek is enthousiast over dit te ontwikkelen themapark. Henny: "Bij sponsoring kijken we altijd wat past bij onze activiteiten. Sponsoring van dit themapark past perfect in ons sponsorbeleid. Het gaat over techniek, is bedoeld voor de jeugd, is maatschappelijk getint en het betreft een lokaal project. Het sluit daarnaast ook goed aan bij onze werkgebieden leisure en waterzuivering. De stichting heeft een sterke ambitie en die voelen wij. Ze plant een zaadje en werkt hard aan het ondergrondse, waardoor wij ervan overtuigd zijn dat er iets moois uit gaat groeien."

 

Nieuwsbrief

Wie op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen kan zich aanmelden voor de nieuwsbrief via .... Meer informatie over dit unieke park is te lezen in het digitale ambitiedocument Een andere blik op afval, te vinden op de website www.wasteworld.nl.

 

Meer weten? Bekijk hier het ambitiedocument 'een andere blik op afval;

WasteWorld-logo

 

naar overzicht
Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail