

Hoppenbrouwers lanceert branding campagne Omdat Techniek Leven is
In september 2021 start onze nieuwe branding campagne: Omdat Techniek Leven is. Je ziet het misschien niet, maar techniek is overal. Het maakt onze leefomgeving comfortabeler, veiliger, schoner en duurzamer. Kwaliteit van leven continu willen verbeteren, voor onze generatie en de volgende… dat is Hoppenbrouwers.
Vanuit de optiek van een kind laten we techniek tot leven komen. Hiermee brengen we in beeld hoe techniek in ons dagelijks leven is verweven, zonder dat we ons er altijd bewust van zijn. De campagne sluit aan bij de visie van Hoppenbrouwers om samen met klanten en medewerkers te bouwen aan een toekomst die leeft, voor onze generatie en de volgende.
Omdat techniek leven is
De maatschappij staat voor omvangrijke uitdagingen. Klimaatverandering, energietransitie, krapte op de arbeidsmarkt en de snelle groei en omvang van technologische ontwikkelingen. Hoppenbrouwers wil als familiebedrijf hier een belangrijke en waardevolle bijdrage aan leveren. Techniek is steeds meer verweven in ons dagelijks leven. Met deze campagne wil de technisch dienstverlener haar toegevoegde waarde voor mens en maatschappij zichtbaar maken.

Groeiambitie
“Hoppenbrouwers heeft een grote ambitie en groeit naar een landelijke speler. Met onze passie voor techniek willen we als familiebedrijf een waardevolle bijdrage leveren aan de leefomgeving van mensen door deze comfortabeler, schoner, veiliger en duurzamer te maken. Zo kunnen we de beste partner zijn voor onze doelgroepen en maatschappelijk relevant zijn. In deze campagne komt deze ambitie samen en kunnen we ons merk laden bij onze doelgroepen”, aldus Lily van den Berg, Hoofd Marketing & Communicatie bij Hoppenbrouwers Techniek.